Kupljeni proizvod se može reklamirati iskljucivo uz prilozen fiskalni račun u roku od 14 dana nakon preuzimanja u originalnoj ambalazi, neiskorišćen. Reklamacije  na parfem da Vam se ne dopada pakovanje, da vam se ne sviđa miris nismo u mogućnosti da uvažimo. Ukoliko na proizvodu koji je naručen ili preuzet postoji neki proizvodno-tehnološki nedostatak  ili skrivena mana koja otežava ili onemogućava upotrebu proizvoda na uobičajeni način, kupac može podneti reklamaciju proizvoda radi otklanjanja takvog nedostatka. Reklamacija će biti uvažena ukoliko primetite tehnička oštećenja- neispravna aparatura za rasprašivanje parfema,curenje tečnosti ,polomljena bočica i sl. Ukoliko to primetite u  obavezi ste da nas o tome obavestite odmah po otvaranju pošiljke na e mail podrskabargello@gmail.com. Za ostale proizvode na našem sajtu važe isti uslovi za reklamaciju. Ukoliko kupac dobije pogrešan proizvod, prodavac će o sopstvenom trošku poslati odgovarajući proizvod. Reklamacija neće biti uvažena ukoliko je nedostatak na proizvodu nastao nakon preuzimanja proizvoda i posledica je radnje kupca ili slučaja. Individualna reakcija na proizvod neće se smatrati osnovom za reklamaciju ukoliko pre kupovine niste istakli posebnu osetljivost na sastojke.

S obzirom na specifičnost online kupovine i samih proizvoda koje prodajemo, preporučujemo da pre kupovine isprobate proizvod u nekoj od naših radnji. Najsigurniji način da napravite pravi odabir parfemskog proizvoda je da tester proizvoda nanesete na kožu i utvrdite kako će se manifestovati u kontaktu sa osobenostima vaše kože tokom određenog vremenskog perioda. Postojanost, mirisna nota i intenzitet mirisa u velikoj meri zavise od interakcije parfemske formule sa osobenostima vaše kože i individualne su prirode.

Otkazivanje i promena porudžbine

Otkazivanje porudžbine se vrši putem e-maila na adresu podrskabargello@gmail.com E-mail o otkazivanju porudžbine mora sadržati sledeće:

  1. PREDMET: Otkazivanje porudžbine
  2. SADRŽINA: Naziv proizvoda, ime i prezime kupca, adresa i grad kupca, broj telefona kupca

Ukoliko prodavac nema određeni proizvod na lageru, ponudiće zamenu za neki drugi proizvod iste vrednosti ili refundaciju novca. Prodavac nije u obavezi da ponudi bilo kakvu dodatnu nadoknadu za eventualno razočarenje.

Odustanak od kupovine

Kupac ima pravo da odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda, bez obrazloženja, u kom slučaju će mu biti vraćena plaćena novčana sredstva za proizvod, ali ne i troškovi plaćene poštarine.

Odustanak od kupovine se vrši u dva koraka:

  1. Slanje e-mail-a: Kupac šalje e-mail sa obaveštenjem o nameri odustanka od kupovine.
  2. Vraćanje proizvoda: Nakon što prodavac potvrdi prijem e-mail-a ,kupac ce dobiti povratan e-mail o otkazanoj kupovini. Kupac je u obavezi da posalje proizvod od kojeg odustaje zajedno sa fiskalnim računom na adresu prodavca (ogranak): Doo“Chemmax“, Privrednikova 3A, 21000 Novi Sad. Proizvod je potrebno adekvatno upakovati kako bi se sprečilo eventualno oštećenje, i poslati isključivo putem kurirske službe City Express.
  3. Novčana sredstva će biti vraćena nakon što proizvod bude vraćen i nakon što se utvrdi da proizvod nije korišćen.
  4. U slučaju odustanka od kupovine, poštarina se ne refundira.
  5. Ukoliko je proizvod ili kutija u kojoj se nalazi otpečaćena, otvorena i korišćena, odustanak od kupovine nije moguć zbog specifične prirode parfemskih proizvoda, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Lica ovlašćena za rešavanje reklamacija potrošača će nakon testiranja reklamiranog proizvoda, na osnovu činjenica utvrđenih tokom kontrole, doneti odluku o istoj u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Odluka o reklamaciji će biti dostavljena kupcu pisanim putem e-mail-a.